۱ – گرفتن دستورات لازم از مقام ما فوق .
۲ – بررسی و کنترل برگه های دریافتی به منظور حصول اطمینان از کامل بودن مطا لب .
۳ – تحویل مواد، ضایعات، محصولات و لوازم یدکی مورد نیاز و اخذ آنها بر اساس برگ درخواست کالا
۴ – بایگانی اوراق و نسخه ها ی مربوطه و ارسال نسخه های لازم به واحدهای زیر ربط .
۵ – رعایت اصول ایمنی و حفاظتی و ۵S در انبار.
۶ – رسید نمودن کالا وارده و شمارش اقلام و چک گردن با مدارک مربوط کالای وارده به انبار .
۷ – نگهداری موجودی کالا و شارژ انبار .
۸ – ارائه گزارش موجودی انبار مواد اولیه، تولیدی و سایر بصورت روزانه
۹ – درخواست مواد اولیه بر اساس کاردکس انباز از واحد بازرگانی
۱۰ – رعایت سیستم چیدمان مواد و محصولات در انبار
۱۱ – کلیه مسئولیت ها و انجام وظایف محوله از طرف مدیر ارشد و مربوطه